♱ Au nu ştiţi că sfinţii vor judeca lumea ? ☦ (I 𝕮𝖔𝖗𝖎𝖓𝖙𝖊𝖓𝖎 6; 2)

♱ Au nu ştiţi că sfinţii vor judeca lumea ? ☦ (I 𝕮𝖔𝖗𝖎𝖓𝖙𝖊𝖓𝖎 6; 2)
† Prin sfinţii care sunt pe pământul Lui minunată a făcut Domnul toată voia întru ei. † (𝕻𝖘𝖆𝖑𝖒𝖎 15; 3)

DE ŢI-AM GREŞIT… (poem)


De Ţi’am greşit, o, Doamne,
Să nu mă ierţi degrab…
Trimite a Ta pedeapsă
Pe sufletul meu slab...
Dar să’mi rămâi alături,
Să nu mă părăseşti.
O, Doamne al mântuirii,
Atunci să mă întăreşti !
…Să’mi luminezi fiinţa
Robită de întuneric,
Să’mi dai a Ta răbdare
În trupul meu vremelnic…
Să’mi rânduieşti în pace
Sărmana’mi mântuire
Şi’apoi să’mi dai Iertarea…
…Dar Voia Ta să fie !

Amin.

©StMS



Postări populare de pe acest blog

Rugăciune către Maica Domnului, pe un manuscris din secolul al III-lea

Sfântul Dionisie Areopagitul 十 Portret al MAICII DOMNULUI

Pogorământul pentru femei din colonia mitropolitană Frăsinei